ایرادات رایج ماکروفر

ایرادات رایج ماکروفر

امروزه در هر خانه ای تعداد زیادی وسایل برقی وجود دارد. تعداد این دستگاه‌ها در آشپزخانه بسیار بیشتر از جاهای دیگر خانه است. یکی از وسایل لازم هر آشپزخانۀ مدرن داشتن یک ماکروفر است. این دستگاه هم ممکن است مانند دیگر دستگاه های آشپزخانه شما دچار ایراداتی شود. شما می‌توانید تنها با یک تماس یا ثبت درخواست در سایت تعمیر سرا ایرادات رایج ماکروفر خود را به متخصص‌های تعمیر سرا بسپارید. تعمیر سرا دارای یکی از مجرب ترین کادرهای تخصصی در برطرف کردن انواع ایرادات رایج ماکروفر است. این گروه تخصصی با داشتن چندین سال سابقۀ تعمیر وسایل خانگی توانسته اند امروزه به برندی در زمینۀ تعمیر ماکروفر تبدیل شوند.

ایرادات رایج ماکروفر خود را به گروه تخصصی تعمیر سرا بسپارید. این گروه با داشتن کادری مجرب توانسته بیشترین میزان برطرف کردن ایرادات ماکروفر خانگی را به خود اختصاص دهد. ما در این مقاله تعمیرسرا سعی داریم به ایرادات رایج ماکروفر پرداخته و روش برطرف کردن برخی از آن‌ها را به شما بگوییم.

گروه تخصصی و خبره تعمیرسرا

گروه تعمیر سرا با دانش روز و تجربۀ زیاد خود توانسته است در زمینۀ تعمیر وسایل خانگی از جمله ماکروفر به برندی مشهور و مردمی تبدیل شود. شما فقط با یک تماس یا ثبت نام در سایت این مجموعه تخصصی می‌توانید هر مشکلی را از سر راه خود بردارید. ایرادات رایج ماکروفر، ایرادات خاص دستگاه ماکروفر و دیگر موارد مربوط به تعمیر دستگاه خود را می‌توانید با خیال راحت به گروه تعمیر سرا بسپارید.

 

ایرادات رایج ماکروفر

حضور در اسرع وقت برای تعمیر

از زمانی که شما با گروه تعمیر سرا تماس می‌گیرید تنها چند ساعت با تعمیر وسیلۀ خود فاصله دارید. سعی این گروه بر آن است که شما بتوانید دستگاه خود را با گارانتی تعمیر از تعمیر سرا تحویل بگیرید. شما می‌توانید برای ایرادات رایج ماکروفر خود هم از این مطلب بهره‌مند شوید. در صورتی که این مقاله مشکل شما را حل نکرد تنها یک تماس تلفنی کافی است تا دستگاه خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. خدمات تعمیر سرا به صورت ۲۴ ساعته در شهر تهران فعال است. گروه تخصصی تعمیر سرا برای تعمیر لوازم خانگی شما از جمله ماکروفر در محل مورد نظر شما آماده است.

روشن نشدن دستگاه

در اولین قدم بهتر است دکمۀ شروع را چک کنید. در بسیاری از موارد افراد به دلیل عجله ای که دارند فراموش می‌کنند این دکمه را بزنند. یک از ایرادات رایج ماکروفر در زمان روشن نشدن عجلۀ افراد و بی دقتی آن‌ها است.

قدم بعدی تنظیم مجدد دستگاه به وسیلۀ دکمۀ توقف یا لغو است. زدن این دکمه باعث می‌شود پیش فرض دستگاه به حالت اولیۀ خود بازگردد و آمادۀ شروع کار باشد.

در این مرحله باید اتصال دستگاه به برق را بررسی کنید. شاید سه راهی یا فیوز شما دچار مشکل باشد.

در مرحلۀ آخر بهتر است درب دستگاه را به خوبی بررسی کنید. شاید درب دستگاه را به طور کامل نبسته اید. این کار می‌تواند باعث روشن نشدن دستگاه باشد. این دسته از ایرادات رایج ماکروفر معمولاً در زمان عجلۀ افراد ایجاد می‌شود

علت خرابی ماکروفر

ثابت ماند گردونۀ حرکت

در اولین قدم بهتر است قسمت زیر گردونه را وارسی کنید. ممکن است باقی ماندۀ مواد غذایی باعث توقف گردونه شده باشد.

گرم نکردن غذا به وسیلۀ ماکروفر

در قدم اول شما باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما مواد غذایی را گرم نمی‌کند. بهترین راه برای فهمیدن این موضوع قرار دادن یک لیوان آب داخل مایکرو است. باید به مدت زمان ۳۰ ثانیه مایکرو را روشن کرده و لیوان آب را داخل آن قرار دهید. باید این کار را ۲ یا ۳ انجام دهید. اگر لیوان آب شما گرم نشد دستگاه شما دچار ایرادی فنی شده است. گرم نکردن مواد غذایی یک از شایع ترین ایرادات رایج ماکروفر است.

از جملۀ دلایل این ایرادات می‌تواند به:

  • دیود دستگاه دچار خرابی شده است
  • خازن‌های دستگاه شما به همراه ترانسفورماتورهای ولتاژ بالا سوخته اند
  • ترمو پروتکتور یا همان محافظ حرارتی شما دچار حرارت زیاد شده است.

برای این دسته از ایرادات رایج ماکروفر خود بهتر است از یک متخصص خبره کمک بگیرید.

کار نکردن صفحه کلید دستگاه

این هم یکی از ایرادات رایج ماکروفر است. این ایراد معمولاً در دستگاه‌هایی که زیاد از آن‌ها استفاده می‌شود رخ می‌دهد. بهتر است اول یکی لیوان آب داخل مایکرو قرار دهید. در مرحلۀ بعد دکمه‌ها را به ترتیب بزنید تا متوجه شوید کدام یک خراب است.

بعد از مشخص شدن دکمۀ خراب ممکن است مجبور شوید پنل دستگاه را تعویض کنید. بهتر است برای این کار از متخصص‌های گروه تعمیر سرا استفاده کنید. این گروه تمامی قطعه‌های خراب دستگاه را با یک قطعۀ اصل عوض می‌کند. در کنار این موارد این گروه تخصصی و تعمیری در برطرف کردن ایرادات رایج ماکروفر هم بسیار توانمند هستند و تمامی خدمات خود را گارانتی می‌کنند. مقاله علت گرم نکردن ماکروفر ال جی را مطالعه کنید.

چراغ ماکروفر روشن نمی‌شود

خراب شدن چراغ دستگاه به کارایی اصلی آن مربوط نمی‌شود. اما به هر حال دستگاه شما نیاز به چراغ دارد. چراغ ماکروفر برای دیدن گرم شدن غذا بسیار کارایی دارد. برخی از افراد هم ممکن است نیاز داشته باشند غذاهایی را با ماکروفر درست کنند. علت نیاز اصلی به چراغ، گرم کردن غذا نیست بلکه درست کردن غذا با این دستگاه است.

اشکالات ماکروفر

خاموشی تایمر یا بی صدا بودن آن

بهتر است در چنین مواردی سعی کنید عملکرد زنگ مایکرو خود را بررسی کنید. اگر مشکل موجود در قسمت تنظیم‌های دستی بود ممکن است عملکرد زنگ ماکروفر خود را خاموش کرده باشید. خاموش بودن یا اختلال در زنگ دستگاه هم یکی از ایرادات رایج ماکروفر‌ است.

خاموش شدن ماکروفر در حین کار

بسیاری از موارد گزارش می‌شود که دستگاه به طور خودکار در حین کار خاموش می‌شود. خاموش شدن دستگاه در حین گرم کردن یا درست کردن غذا واقعاً اتفاقی کلافه کننده است. از جمله علت‌هایی که برای این کار می‌توان در نظر گرفت:

  • در بیشتر موارد قفل درب ماکروفر باعث ایجاد چنین مشکلی می‌شود. بهتر است درب دستگاه را به خوبی وارسی کنید.
  • ممکن است فن موتور شما دچار ایراد شده باشد. در چنین مواردی یک تاچ پد خراب هم می‌تواند علت اصلی خاموشی باشد.
  • ممکن است قدیمی بودن دستگاه شما منجر به خرابی برخی از خازن‌های داخلی دستگاه شده باشد. در چنین مواردی اغلب دستگاه دچار قطع برق یا حرکت می‌شود.
  • این دسته از ایرادها را می‌توانید در دستۀ ایرادات رایج ماکروفر در نظر بگیرید. در چنین شرایطی بهتر است از یک تکنسین متخصص برای تعمیر دستگاه و خازن‌های خود کمک بگیرید. خازن‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک ماکروفر در نظر گرفت. در چنین شرایطی بهتر است از متخصص‌های مجرب تعمیر سرا برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید. آن‌ها می‌توانند ایرادات رایج ماکروفر شما را بررسی کرده و آن را به راحتی تعمیر کنند. لازم به توضیح است که اگر دستگاه شما دارای ایراد فنی خاصی هم باشد می‌توانید به متخصص‌های تعمیر سرا اعتماد کنید. آن‌ها دارای تخصص و تجربه ای بسیار زیادی در این زمینه هستند.

یکی از مشکلات رایج ماکروفر ها مربوط به جرقه زدن آن ها می باشد که در مقاله علت جرقه زدن ماکروفر به این موضوع اشاره شده است.

تعمیرسرا متخصص تعمیر لوازم خانگی

گروه تخصصی تعمیر سرا سعی کرده است با تمام توان و تخصص خود نیازهای مراجعه کنندگان خود را پاسخگو باشد. به یاد داشته باشید که این گروه در محل شما اقدام به تعمیر دستگاه می‌کنند و تمامی خدمات خود را گاراتنی کرده و با این کار خیال مشتریان خود را از هر بابت راحت می‌کنند. شما تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست می‌توانید مشکل پیش آمده برای وسایل خود را در اسرع وقت برطرف کنید. شما می‌توانید برای تعمیر انواع مشکل‌های تخصصی و ایرادات رایج ماکروفر خود روی این گروه تخصصی و تعمیری حساب کنید.

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

فرم ارسال نظر