ارور یخچال سامسونگ RS11 +توضیحات کامل

تعمیرسرا مرکز تخصصی ارائه خدمات تعمیر یخچال سامسونگ

هر یخچال فریزری که داشته باشید، ممکن است در طول مدت استفاده با مشکلاتی مواجه شود. فارغ از اینکه چه برندی باشد. مشکلات و خرابی‌های یخچال هم مثل بقیه وسایل الکترونیکی بسیار متنوع است. به همین دلیل طبیعی است که به همۀ آن‌ها آشنایی نداشته باشید. متخصصان تعمیرسرا آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ به شما عزیزان است. شما میتوانید با شماره ۶۲۹۴۱ – ۰۲۱ برای دریافت مشاوره تماس بگیرید! در این مقاله به موضوع ارور یخچال سامسونگ RS11 میپردازیم با ما همراه باشید:

معرفی یخچال فریزر سامسونگ مدل RS11

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS11 یکی از جدیدترین محصولات موفق شرکت سامسونگ طی سال‌های اخیر است. این مدل که به‌صورت ساید بای ساید ارائه‌شده، دارای ظرفیتی به گنجایش ۷۵۰ لیتر یا ۳۰ فوت است. همچنین این یخچال بدنه تمام استیل و مجهز به یخ‌ساز و آب‌سردکن روی درب بیرونی است که محفظه لبنیات نیز روی آن تعبیه‌شده است.

مطالب مرتبط: تعمیر یخ‌ساز یخچال سامسونگ

در این یخچال‌فریزر همچنین از نورپردازی ال ای دی برای روشنایی فضای داخلی و بیرونی یخچال استفاده‌شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. یخچال فریزر سامسونگ RS11 دارای فناوری پیشرفته Twin Cooling Plus یا سیستم خنک‌کننده دوگانه است. این مدل همچنین دارای فیلتر آب و مکانیسم ضد میکروب سیلور نانو جهت استفاده در یخ‌ساز و آب‌سردکن است.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS11 همچنین دارای محفظه مخصوص سرمایش انتخابی و یخ‌ساز خودکار است. این یخچال دارای ۱۸ ماه گارانتی کلی و ۱۲۳ ماه گارانتی اختصاصی برای کمپرسور است.

بررسی ارورهای یخچال سامسونگ مدل RS11

سری RS11 از یخچال فریزر سامسونگ ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شود و یا عملکرد آن با مشکل مواجه گردد. در این مواقع توجه به کد ارور یخچال سامسونگ نمایش داده‌شده روی دستگاه مهم و ضروری است و موجب پیدا شدن و رفع هرچه سریع‌تر مشکل به وجود آمده خواهد شد.

این ارورها ممکن است سطحی باشند و به‌وسیله کاربر به‌راحتی رفع گردند و یا نشان‌دهنده مشکلی جدی در یخچال‌فریزر باشد که نیاز به بازدید کارشناسان و تعمیر یا تعویض قطعه معیوب باشد.

حتی درزمانی که برای رفع مشکل، نیاز به بازدید کارشناس مربوطه باشد، اعلام کد ارور روی دستگاه قبل از اعزام کارشناس می‌تواند کمک شایانی جهت تشخیص تلفنی ایراد مذکور و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر به دستگاه شود. کدهای ارور در یخچال فریزر سامسونگ مدل RS11 حدود ۱۸ کد هستند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • ارور E1

این ارور نشان از وجود مشکلی در سنسور قسمت فریزر است که معمولاً نیز قابل تعمیر نبوده و باید تعویض گردد.

  • ارور E2

این ارور یخچال سامسونگ مربوط به سنسور یخچال است و همانند سنسور فریزر احتمالاً نیاز به تعویض دارد. خراب شدن این سنسور می‌تواند باعث گرم شدن دمای یخچال نیز بشود.

مطالب مرتبط: ارور PC ER یخچال سامسونگ+ توضیحات کامل

  • ارور E4

این ارور مربوط به سنسور دیفراست در قسمت فریزر است و باعث بروز اختلال در عمل یخ‌زدایی در فریزر می‌شود.

  • ارور E5

این کد خطا مربوط به سنسور دیفراست در بخش یخچال است و بروز اشکال در این سنسور که کنار اواپراتور قرارگرفته، باعث ازکارافتادن یخچال خواهد شد. با دیدن این ارور حتماً یخچال را از برق خارج کرده و منتظر تعمیرکار بمانید تا باعث به وجود آمدن خسارت بیشتر به یخچال نشود.

  • ارور E6

نشان‌دهنده وجود ایراد در سنسور محیطی در یخچال است. این سنسور دمای اطراف دستگاه را گرفته و از آن برای تنظیم مقدار سرمای موردنیاز داخل یخچال استفاده می‌کند.

  • ارور E7

نمایش این ارور نشان‌دهنده وجود ایراد در کشوی داخلی یخچال است و سنسور نیاز به تعویض دارد.

  • ارور E8

این ارور نشان‌دهنده بروز خطا در سنسور یخ‌ساز یخچال است و باید تعویض گردد.

ارور e8 یخچال سامسونگ
  • ارور E13

این ارور به دلیل بروز اشکال در سنسور تشخیص رطوبت محیط است.

  • ارور E14

این کد ارور یخچال سامسونگ در یخچال فریزر سامسونگ مربوط به قسمت یخ‌ساز است و باید چک شود که مشکل از خود محفظه است یا سنسور ایراد دارد.

  • ارور E21

این کد خطا به دلیل بروز مشکل در فن فریزر نمایش داده می‌شود و نشانه آن کار نکردن فن و یا کار کردن با صدای غیرطبیعی آن است. در صورت تعمیر یا تعویض فن ارور فوق نیز غیرفعال خواهد شد.

  • ارور E22

وجود این ارور نشان از بروز اشکال در فن یخچال است. این فن که روی بدنه یخچال قرارگرفته در صورت بروز مشکل قادر به خنک کردن موتور نمی‌باشد و درنتیجه باعث گرم شدن دمای یخچال می‌شود.

مطالب مرتبط: ۱۰ مورد از مهم‌ترین خرابی‌های یخچال فریزر سامسونگ

  • ارور E23

این ارور مربوط به فن کندانسور می‌باشد که در کنار کمپرسور قرارگرفته است و نیاز به بازدید کارشناس مربوطه از آن دارد.

  • ارور E24

خطای فوق به دلیل بروز اشکال در قسمت دی فراست فریزر است که باعث گرم شدن قسمت فریزر خواهد شد. برای رفع این مشکل باید تمامی قطعات بخش یخ‌زدایی مورد بازدید قرار گیرند تا مشکل رفع گردد.

  • ارور E25

این ارور به دلیل بروز اشکال در سیستم دی فراست یخچال است و باعث گرم شدن محفظه داخلی یخچال خواهد شد. برای حل مشکل نیز باید تمامی قسمت‌های مربوط به بخش دی فراست یخچال چک شود تا ایراد برطرف گردد.

  • ارور E26

این کد مربوط به وجود اشکال در بخش یخ‌ساز یخچال فریزر سامسونگ می‌باشد و باعث تولید نکردن یخ در قسمت یخ‌ساز خواهد شد.

  • ارور E39

این ارور نشان از بروز اشکال در سنسور بخش یخ‌ساز دارد که باید بررسی گردد.

  • ارور E81

این کد خطا مربوط به بروز اشکال در استارتر کمپرسور است و باعث روشن نشدن کمپرسور می‌گردد. در این حالت باید رله استارت و قطعه اورلود توسط کارشناسان مربوطه کنترل شود.

  • ارور E83

این ارور نشان‌دهنده ورود جریان غیرطبیعی برق به دستگاه است که پس از عادی شدن جریان برق این ارور غیرفعال خواهد شد. توصیه می‌شود حتماً از دستگاه محافظ برای یخچال فریزر سامسونگ استفاده شود تا آسیبی از این نظر به دستگاه وارد نشود.

مطالب مرتبط: تعمیر درب یخچال سامسونگ+ آپدیت ۹۹

  • ارور E84

این خطا نشان از کار کردن کمپرسور یخچال روی دور بالا می‌باشد که در صورت مشاهده این خطا باید یخچال سریعاً از برق جدا شود و توسط تعمیرکار مربوطه کنترل گردد.

  • ارور E85

این کد خطا نشان‌دهنده پایین بودن ولتاژ موتور یخچال است و با استفاده از دستگاه محافظ برق قابل برطرف شدن است.

  • ارور E86

این ارور نیز نشان از بالا بودن ولتاژ برق کمپرسور دارد که با استفاده از محافظ برق مرتفع خواهد شد.

توجه به کد خطاهایی که توضیح داده شد می‌تواند راهگشایی برای مواقعی باشد که یخچال فریزر سامسونگ شما دچار مشکل شده است و به‌وسیله آن‌ها می‌توانید از بروز خسارت‌های بیشتر به دستگاه خود جلوگیری نمایید. در پایان امیدواریم این مطلب بتواند به شما در رفع مشکلات یخچال فریزر سامسونگ مدل RS11 کمک نماید.

تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیر یخچال

شرکت تعمیرسرا با استفاده از بهترین متخصصان آماده ارائه خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با بهترین قیمت و سریعترین زمان به شما عزیزان است. شما میتوانید درخواست اینترنتی تعمیر یخچال خود را با استفاده از فرم الکترونیکی سایت تنها با چند کلیک ثبت کنید و یا با شماره های تعمیر سرا تماس حاصل فرمایید.

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

فرم ارسال نظر