تعمیر درب یخچال جنرال الکتریک (جدیدترین راه‌کارها)

تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به چه کسی بسپاریم؟

یکی از مهمترین مشکلاتی که برای هر خانواده ای میتواند اتفاق بیوفتد خرابی لوازم برقی و آشپزخانه است حال اگر این خرابی مربوط به وسایل مهم‌تر مثل یخچال و گاز باشد فورا به تعمیرکار احتیاج پیدا می‌کنید. اگر شما هم نیازمند تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود هستید، با مشاورین تعمیرسرا در ارتباط باشید. در این مقاله به موضوع تعمیر درب یخچال جنرال الکتریک میپردازیم با همراه باشید.

یخچال عضو اصلی هر آشپزخانه

یخچال یکی از اصلی‌ترین وسایل موجود در هر خانه‌ای است. امروزه کارایی این وسایل برای مردم بسیار مورد اهمیت است و یکی از فاکتورهایی که برای خرید مطلوبشان در نظر می‌گیرند، خدمات پس از فروش محصول خریداری‌شده است.

یخچال جنرال الکتریک ازجمله محصولات باکیفیت و پرطرفداری می‌باشد که به‌راحتی دچار عیب و مشکل نخواهد شد؛ اما باکیفیت‌ترین محصولات نیز ممکن است روزی دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

اگر شما نیز دارای یک یخچال جنرال الکتریک هستید این مقاله را با دقت هرچه بیشتر مطالعه کنید. در این مقاله به معرفی این محصولات مرغوب اشاره می‌کنیم و در ادامه به شایع‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای یک یخچال جنرال الکتریک رخ دهد، می‌پردازیم.

مطالب مرتبط: شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک (کاملترین توضیحات)

معرفی یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک تولید کمپانی معروف آمریکایی جنرال الکتریک می‌باشد که برای سال‌های متمادی در زمینه تولید وسایل برقی مانند یخچال، لباس‌شویی، ظرف‌شویی، ماکروویو و … فعالیت می‌کند. این محصول یکی از بهترین و پرطرفدارترین تولیدات این کمپانی می‌باشد و سالانه خریداران زیادی را به خود جذب می‌کند. مجموعه تعمیر سرا انواع خدمات یخچال های جنرال الکتریک را انجام می دهد.

در طول سال‌های فعالیت این کمپانی، تولیدات آن همگام با پیشرفت فنّاوری تغییرات چشمگیری داشته و همواره سعی داشته است که مرغوب‌ترین محصولات را به دنیا عرضه کند. محصولات این کمپانی در سال ۲۰۱۱ در جایگاه ششم در بین ۵۰۰ کمپانی مطرح دنیا به انتخاب Fortune قرار گرفت. همچنین این شرکت بزرگ، ازجمله چهار برند معروف و بزرگ دنیا می‌باشد.

یخچال جنرال الکتریک

متداول‌ترین مشکلات یخچال جنرال الکتریک

همان‌طور که گفتیم یخچال جنرال الکتریک یک محصول با استاندارد بالا و کیفیت عالی می‌باشد؛ اما هر محصول باکیفیتی نیز ممکن است دچار مشکل شود. در زیر، متداول‌ترین مشکلات یخچال جنرال الکتریک را برمی‌شماریم که شما ممکن است با هر یک از آن‌ها مواجه شوید و یخچال جنرال الکتریک شما به تعمیر نیازمند شود:

  • تولید صدای زیاد
  • از دست دادن خاصیت مغناطیسی نوار لاستیک دور درب
  • عدم انجماد مواد غذایی در فریزر
  • بی‌وقفه کار کردن یخچال
  • داغ شدن بیش‌ازاندازه موتور یخچال
  • تولید برفک زیاد در فریز
  • خرابی فیلتر یخچال
مشکلات یخچال فریزر جنرال الکتریک

چند توصیه درباره یخچال جنرال الکتریک

این یخچال‌ها دارای عملکرد بسیار بالایی هستند و همچنین تنوع بالایی در زمینه رنگ و اندازه دارند. لذا مشتریان زیادی برای خرید این محصولات اقدام می‌کنند؛ اما باید چند توصیه را هنگام خرید این یخچال‌ها در ذهن داشته باشید:

  • اگر یخچال جنرال الکتریک شما دچار خرابی شد، به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در زمینه تعمیر تخصصی یخچال جنرال الکتریک باشید.
  • اگر دارای تخصص کافی نیستید، به‌هیچ‌عنوان خودتان اقدام به تعمیر یخچال نکنید.
  • اگر یخچال شما دچار مشکل شد سریعاً اتصال برق را قطع کنید زیرا ممکن است با کار کردن بیشتر، خرابی به وجود آمده پیشرفت کند.
  • اگر هنگام تعمیر یخچال، به تعویض قطعه نیاز داشتید، مطمئن شوید قطعات موردنیاز از نمایندگی‌های معتبر خریداری شود و از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

مطالب مرتبط: دانلود دفترچه راهنمای یخچال فریزر جنرال الکتریک

خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک

همواره هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک از دغدغه‌های اصلی دارندگان این محصولات می‌باشد. کمپانی جنرال الکتریک برای تمامی محصولات خود گارانتی در نظر می‌گیرد.

اگر یخچال جنرال الکتریک شما در بازه زمانی مشخص‌شده در کارت گارانتی دچار مشکل شد، شما با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این کمپانی می‌توانید از خدمات پس از فروش آن به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین اگر خرابی دستگاه شما خارج از مدت‌زمان تعیین‌شده باشد، نمایندگی‌های یخچال جنرال الکتریک خدماتشان را با حداقل هزینه به شما ارائه می‌دهند.

خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک

مشکلات درب یخچال جنرال الکتریک

همان‌طور که در بخش‌های قبل گفتیم، یخچال جنرال الکتریک ممکن است دچار مشکلاتی شود. یکی از این مشکلات که به‌دفعات توسط مشتریان گزارش‌شده است، مشکلات مربوط به درب آن می‌باشد.

ازآنجایی‌که جنس درب یخچال جنرال الکتریک از مرغوب‌ترین آلیاژها و مواد اولیه می‌باشد، به‌راحتی خراب نخواهد شد؛ اما درصورتی‌که مراقبت لازم از این دستگاه‌ها صورت نگیرد، مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است دچار مشکل شوند. ‌این مشکلات می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • پوسیدگی درب یخچال
  • شکستگی لولاها
  • فرورفتگی ناشی از ضربه
  • زنگ‌زدگی درب یخچال
  • عدم بسته شدن درب

تعمیر پوسیدگی درب یخچال جنرال الکتریک

پوسیدگی درب یخچال جنرال الکتریک ازجمله مشکلاتی است که به‌راحتی تعمیر نمی‌شود. اگر درب یخچال شما دچار پوسیدگی شود به دلیل ظاهر نازیبا و نامتعارفی که ایجاد می‌شود شما را آزرده می‌کند و شما درصدد رفع هرچه سریع‌تر این مشکل خواهید بود. این مشکل به دلیل عدم رعایت چند نکته ایجاد می‌شود:

  • استفاده طولانی‌مدت از یخچال
  • وجود رطوبت بالا در محیط یخچال
  • عدم شست و شوی ماهانه درب یخچال
  • ریخته شدن مواد غذایی و مایعات بر روی درب
  • شستن درب با استفاده از دستمال زبر و اسکاچ

مطالب مرتبط: آموزش تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

فرورفتگی درب یخچال جنرال الکتریک در اثر اصابت ضربه

فرورفتگی درب یخچال اغلب به دلیل اصابت ضربه اتفاق می‌افتد. بیشتر این مشکلات هنگام اسباب‌کشی و جابجایی وسایل رخ می‌دهد. بهتر است هنگام اسباب‌کشی و یا جابجایی وسایل یک قطعه کارتن مقاوم و یا فوم، بر روی درب قرار دهید.

در صورت بروز این مشکل، برای تعمیر آن، جدا کردن درب از بدنه یخچال اجتناب‌ناپذیر است. تقریباً یک روز کاری زمان می‌برد تا این مشکل توسط یک تعمیرکار مجرب رفع شود و یخچال شما دوباره به‌ظاهر روز اول در آشپزخانه قرار گیرد.

شکستگی لولای درب یخچال جنرال الکتریک

این مشکل بیشتر ناشی از عدم تراز مناسب یخچال بر روی سطح و یا وارد آمدن فشار بیش‌ازحد به لولاها می‌باشد. علاوه بر این وارد آمدن ضربه فیزیکی نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل شکستگی لولاهای درب یخچال جنرال الکتریک باشد. برای تعمیر این ضایعه لازم است با یکی از تکنسین‌های مجرب تماس بگیرید تا در منزل شما جهت تعویض لولاها و تراز کردن یخچال اقدامات لازم را انجام دهد. مراقب باشید تا به‌اشتباه به‌جای تعویض لولاها، شما را مجبور به تعویض درب یخچال نکنند و هزینه اضافی بر شما تحمیل نشود.

شکستگی لولای درب یخچال جنرال الکتریک

عدم بسته شدن درب یخچال جنرال الکتریک

عدم بسته شدن درب یخچال یکی از رایج‌ترین مشکلات گزارش‌شده است. عدم رسیدگی به‌موقع به این مشکل ممکن است خسارت‌های زیادی را برای دارندگان یخچال جنرال الکتریک به همراه داشته باشد. این آسیب‌ها می‌توانند شامل فساد مواد غذایی، آسیب به قطعات یخچال مانند کمپرسور، برفک زدن یخچال و … باشد. در ادامه علل بسته نشدن درب یخچال را برمی‌شماریم:

  • ممانعت یک شیء از بسته شدن درب یخچال
  • عدم تراز بودن مناسب یخچال بر روی سطح
  • پر بودن زیاد از حد یخچال از مواد غذایی
  • خرابی لاستیک دور درب یخچال
عدم بسته شدن درب یخچال جنرال الکتریک

زنگ‌زدگی درب یخچال جنرال الکتریک

درب یخچال جنرال الکتریک به این راحتی دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌شود زیرا کمپانی جنرال الکتریک درب یخچال‌های تولیدی خود را از بهترین آلیاژ و مرغوب‌ترین اجناس می‌سازد؛ اما درهرصورت این مشکل بیشتر به علت وجود رطوبت بالا بر روی درب یخچال ایجاد می‌شود.

در صورت ریختن و یا پاشیدن مایعات بر روی درب یخچال و عدم تمیز کردن به‌موقع آن احتمال بروز این مشکل بسیار زیاد است. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که سطح درب یخچال همیشه خشک و بدون رطوبت باشد.

علی‌الخصوص دقت داشته باشید که در صورت مجاورت یخچال و اجاق‌گاز، سطح درب یخچال حتماً خشک بماند و عاری از رطوبت باشد زیرا مجاورت حرارت و رطوبت زنگ‌زدگی را تسریع می‌کند. در صورت زنگ‌زدگی درب، باید فوراً تعمیر و یا درنهایت تعویض گردد.

مطالب مرتبط: مهم ترین دلایل ارور hrs یخچال جنرال الکتریک + اقدامات لازم

خدمات نمایندگی‌های یخچال جنرال الکتریک

هم‌اکنون در بسیاری از شهرهای ایران نمایندگی‌های یخچال جنرال الکتریک آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشند. اگر شما به یک تعمیرکار ماهر احتیاج داشتید با برقراری تماس با یکی از نمایندگی‌های نزدیک محل زندگی‌تان، می‌توانید از خدمات آن‌ها در منزلتان بهره‌مند شوید. بی‌شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان این محصولات هنگام خرابی، دریافت خدمات در منزل است زیرا حمل این وسایل حجیم بی‌شک هزینه و مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

دریافت خدمات تلفنی

به یاد داشته باشید که ممکن است عیبی که در یخچال جنرال الکتریک شما ایجادشده است با یک تماس تلفنی حل شود. با مواجه‌شدن با یک عیب در یخچالتان می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در نمایندگی‌ها پس از مطلع شدن از عیب دستگاه شما تشخیص می‌دهند که آیا خود شما می‌توانید به حل مشکل یخچالتان اقدام کنید یا نیاز به یک متخصص در محل دارید.

تعمیر انواع یخچال جنرال الکتریک

یخچال‌های جنرال الکتریک انواع مختلفی دارند. امروزه مدل‌های بسیاری از یخچال‌های این کمپانی جهت جذب خریداران و رقابت در بازار جهانی در کشورهای مختلف ازجمله کشور ایران عرضه می‌شود. هرکدام از این مدل‌ها دارای خصوصیت‌های منحصربه‌فردی است. در زیر، انواع مختلف یخچال جنرال الکتریک ساید بای ساید را به شما معرفی می‌کنیم:

  • نوع ساید بای ساید درب فرانسوی
  • نوع ساید بای ساید فریزرهای صندوقی
  • نوع ساید بای ساید درب بالا
  • نوع ساید بای ساید درب پایین

سخن پایانی

در بازار جهانی برندهای بسیار زیادی محصولات خود را عرضه می‌کنند و قابلیت‌های متعدد محصولات خود را به رقابت می‌گذارند. یخچال‌ها مهم‌ترین و حیاتی‌ترین عناصر یک خانه هستند که در صورت خرابی، دارندگان خود را نگران می‌کنند. یخچال جنرال الکتریک ازجمله محصولاتی است که باکیفیت مرغوب خود و استاندارد بالایی که دارند جایگاه خود را در بازار جهانی و خانه مردم تثبیت کرده‌اند. اگر شما از دارندگان این محصول هستید باید بدانید که درصورتی‌که یخچال شما دچار خرابی یا مشکل شد نمایندگی‌های این کمپانی در محل زندگی شما خدمات پس فروش با قیمت منصفانه به شما ارائه می‌دهند. درصورتی‌که خرابی یخچال متوجه درب آن است اطمینان حاصل کنید که علت مشکل چیست و سپس کار را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید.

تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیر یخچال فریزر

شرکت تعمیرسرا با استفاده از بهترین متخصصان آماده ارائه خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با بهترین قیمت و سریعترین زمان به شما عزیزان است. شما میتوانید درخواست اینترنتی تعمیر یخچال خود را با استفاده از فرم الکترونیکی سایت تنها با چند کلیک ثبت کنید و یا با شماره های تعمیر سرا تماس بگیرید.

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

فرم ارسال نظر